چک لیست سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

فهرست مطالب

لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر

قبل از هرچیز کارتز بیبی به شما تبریک می گوید ! شما در انتظار تولد فرزندی هستید که به احتمال زیاد  ” دختر ” است .تولد نوزاد به خصوص اگر دختر باشد، با هیجان و شیرینی بسیاری همراه است . این لذت اگر چه چالش هایی را همراه دارد اما می تواند به بهترین روزهای زندگی شما تبدیل شود اگر بدانید چگونه آن را مدیریت کنید .

نگران خرید سیسمونی نوزاد نباشید ؛ کارتز بیبی در مقاله ای مجزا ” همه چیز درباره سیسمونی نوزاد ” را برایتان تشریح کرده است و جزئیات را برایتان لیست کرده است . فرزند شما اگر دختر یا پسر است می توانید از این مقاله برای راهنمایی بیشتر استفاده کنید .

چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی کودک مجموعه وسایلی است که برای تولد فرزند تهیه می شود تا نیاز های اولیه بچه تامین شود. این لوازم می تواند از پوشاک گرفته تا سرویس خواب کودک و لوازم بهداشتی نوزاد و … را شامل شود .

در گذشته خرید سیسمونی کودک ساده تر بود و اقلام کم تری را شامل می شد .اما با گذشت زمان و افزایش تجملات بر تعداد لوازم سیسمونی نوزاد نیز افزوده شد .شاید هنوز خیلی ها از لیست سیسمونی نوزاد دختر بی اطلاع باشند و ندانند در خرید سیسمونی دخترانه چه وسایلی ضروری است و چک لیست سیسمونی نوزاد دختر شامل چه مواردی است ؟

کارتز بیبی به کمک شما آماده است تا ملزومات سیسمونی نوزاد دختر را لیست کند و کار شما را راحت ! برای اطلاع از جزئیات ” سیسمونی نوزاد دخترانه  ” مقاله مربوطه را بخوانید . در اینجا قصد داریم به صورت اجمالی و پرهیز از تشریح جزئیات ، چک لیست سیسمونی دختر را برای همراهان کارتز بازگو کنیم :

سرویس خواب نوزاد دختر :

سرویس خواب  طیف وسیعی را شامل می شود ،از سرویس چوب مثل تخت و گهواره گرفته تا لحاف و تشک و سرویس خواب نوزاد را در بر می گیرد  . پتو بافتنی نوزاد ، سرویس خواب دم دستی نوزاد ،قنداق ، روتختی کودک نیز جز این دسته قرار می گیرد .

پوشاک و لباس دخترانه :

یکی از هیجان انگیز ترین بخش خرید سیسمونی دختر  ، تهیه لباس دخترانه است که با مدل های فانتزی و رنگ های جذاب ، همه را مدهوش می کند .برای خرید لباس نوزاد دختر ، حتما به فصل و سن او دقت کنید و از خرید هیجانی و بیش از اندازه بپرهیزید. چرا که از وزن و قد نوزاد خود چیزی نمی دانید . بهتر است در حد نیاز خرید کنید و در خرید البسه افراط نکنید .

لوازم بهداشتی نوزاد دختر :

این قسمت از سیسمونی ، بین دختر و پسر مشترک است و جز در رنگ و جزئیات تفاوتی ندارد .

 لوازم  بهداشتی نوزاد شامل لوسیون و کرم پوست ، شانه و برس ، ناخن گیر ، پودر بچه ، زیرانداز نواد ، دستمال مرطوب ، خشک کن نوزاد ، دماسنج  و پوشک نوزاد است .

لوازم حمام نوزاد دختر :

اگر در رنگ و مدل حساسیت نداشته باشید ، این بخش از خرید سیسمونی نوزاد دختر نیز با پسر ها فرقی ندارد . وسایل حمام نوزاد شامل : سرویس پلاستیک داخل حمام ، شامپو و صابون بچه ،سرویس حوله نوزاد است . این موارد جز ضروری ترین وسایل حمام است . خرید کتاب و اسباب بازی مخصوص حمام نوزاد ، جز لوازم ضروری نیست و در صورت تمایل می توانید آن را حذف کنید .

لوازم تغذیه نوزاد دختر :

شیشه شیر ، پستانک ، شیشه شور ، سرویس غذا خوری ، قاشق و چنگال ، فلاسک ، صندلی غذای کودک ، سرشیشه جز این دسته قرار می گیرند . که می توانید صندلی غذا را حذف کنید و ضرورتی در خرید آن نیست .

لوازم حمل و نقل نوزاد دختر :

خرید کالسکه ، کریر ، قنداق سوییسی نوزاد ، صندلی ماشین ، کیف حمل وسایل نوزاد ، آغوشگیر کودک جز وسایلی است که معمولا برای سیسمونی نوزاد تهیه می شود . می توانید بر اساس شرایط و بودجه بعضی موارد مثل صندلی ماشین یا کریر را حذف کنید .

اسباب بازی مناسب نوزاد دختر :

خرید لوازم سرگرمی اگرچه ممکن است در نگاه اول خیلی ضروری نباشد اما می تواند در رشد و تکامل کودک موثر باشد . توصیه می شود از خرید افراطی اسباب بازی پرهیز کنید و مطابق با سن کودک و علائق او هزینه کنید . معمولا برای سیسمونی نوزاد دختر ؛  چند تکه جغجغه و عروسک خرید می کنند تا در ماه های اول بتواند سر کودک را گرم کنند . شما می توانید بر اساس تمایل ، بودجه و فضایی که دارید خرید را انجام دهید .

نکات خرید سیسمونی نوزاد دختر

خرید سیسمونی دخترانه مثل خرید سایر لوازم ضروری سیسمونی کودک ، اگر بر پایه آگاهی باشد و هیجانی اتفاق نیوفتد ، می تواند لذت بخش مفید باشد . بدین منظور لازم است حتما نکات زیر را هنگام خرید سیسمونی نوزاد دختر در نظر بگیرید :

  • رنگ سیسمونی دخترانه : از قدیم مرسوم بود برای سیسمونی دختر ، از رنگ صورتی استفاده می کردند . خوشبختانه تولیدات جدید ، تنوع رنگی بسیاری دارد و شما حق انتخاب بیشتری دارید . می توانید بر طبق فضای اتاق کودک ، رنگ دکوراسیون و سلیقه خود ، از رنگ های متنوع استفاده کنید .
  • هزینه سیسمونی دختر : قیمت اجناس روز به روز بیشتر می ود و این می تواند یکی از دغدغه های خانواده ها باشد . خرید سیسمونی ارزان دخترانه اگر از تولیدی معتبر مثل کارتز بیبی انجام شود می تواند کاهش هزینه ها موثر باشد .
  • خرید آنلاین سیسمونی نوزاد دختر : اگرچه خرید سیسمونی بچه کاری جذاب و لذت بخش است ، اما در بعضی شرایط مثل آلودگی هوا ، شهرهای پر ترافیک ، شرایط جسمی مادر ، هوای خیلی سرد یا خیلی گرم و دوری راه و خیلی از موارد دیگر می تواند بر چالش های خانواده بیافزاید . خرید آنلاین سیسمونی دختر از فروشگاه اینترنتی کارتز بیبی می تواند به کمک شما بیاید .کافی است از بین محصولات کارتز ، انتخاب خود را انجام دهید و سفارش آنلاین خود را ثبت کنید.
لیست سیسمونی نوزاد + قیمت

لیست قیمت سیسمونی نوزاد دختر

تهیه سیسمونی کودک با هزینه همراه است . قیمت سیسمونی نوزاد دخترانه به موارد بسیاری بستگی دارد و نمی توان مبلغ مشخص و دقیقی را برای آن بیان کرد . 

هزینه سیسمونی دخترانه می تواند متاثر از برند ، جنس ، کیفیت ، کشور سازنده ، تعداد اقلام و سلیقه و انتخاب شما بستگی داشته باشد .

بهترین کار این است ؛ هر زمان که قصد خرید سیسمونی بچه را دارید لیست قیمت را تهیه کنید ، قیمت اقلام مختلف را استعلام کنید و بودجه مورد نیاز را تخمین بزنید . 

به دلیل نوسان قیمت ها از ارائه لیست سیسمونی نوزاد دختر + قیمت معذوریم .اما کارتز کار را برای شما راحت کرده است لیست قیمت را ذخیره کنید و با یک جستجوی ساده در هر زمانی که  قصد خرید سیسمونی را دارید آن را تکمیل کنید . 

09121070422

از کجا سیسمونی نوزاد دخترانه بخرم ؟

با وجود تولیدی های بزرگ و فروشگاه های معتبر مانند کارتز خرید سیسمونی  دخترانه کار سختی نیست ! شما می توانید کالای خواب و سرویس بهداشتی فرزند دختر خود را از میان طرح های فانتزی و مدل های عروسکی موجود در فروشگاه کارتز انتخاب کنید . 

قیمت ارزان سیسمونی نوزاد در تولیدی کارتز برگ برنده خرید شماست . کارتز بیبی بهترین سایت خرید سیمونی نوزاد است که زیبا ترین طرح ها و جدیدترین مدل های سیسمونی نوزاد دخترانه را اعم از روتختی ، سرویس خواب 3 تکه نوزاد ، حوله  کودک ، زیرانداز تعویض پوشک  ، خشک کن کودک ، قنداق سوئیسی و … در خود جای داده است .

با خرید از کارتز ؛ تولیدی سیسمونی نوزاد در تهران ،می توانید خریدی ارزان  با بهترین کیفیت و جدیدترین مدل را تجربه کنید . 

خرید آنلاین سیسمونی نوزاد در سایت کارتز بیبی امکان پذیر است . 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
سپیده
3 ماه قبل

چطوری می تونم چک لیست سیسمونی آماده کنم ؟

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x