سرویس خواب دوقلو

سرویس خواب دوقلو

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی سرویس  خواب دوقلو ها

تولد فرزند ، تجربه ای متفاوت از بزرگ ترین و مهم ترین حس های دنیا ست . خوشحال از به دنیا آمدن فرزندی جدید و حس نگرانی از حمایت و بزرگ کردن فرزند دو حس متناقض و متفاوت است که با حضور هر کودک تجربه می کنید . حالا اگر فرزند شما دو قلو باشد این نگرانی ها دو برابر می شود .

پیشنهاد ما به شما این است که اطلاعات و دانش خود را بالا ببرید و آگاهانه خرید کنید . بدین منظور مقاله زیر جهت کمک و همراهی شما در خرید سرویس خواب کودک و نوزاد دو قلو فراهم شده است . با کارتزبیبی همراه باشید :

روتختی کودک

ویژگی و خصوصیات سیرویس خواب دو قلو ها

زمان خرید سیسمونی برای دو قلوها بعضی از موارد  اقلام سیسمونی مشترک و میتوان یکی از آن خریداری کرد و به صورت اشتراکی استفاده کرد اما از مهم ترین ویژگی  سرویس خواب دوقلو ها این است که شما نمی توانید از یک سرویس خواب برای کودکان استفاده کنید . هر کدام از انواع سرویس خواب را که در نظر بگیرید باید برای هر بچه به صورت جداگانه خریداری شود .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وقتی صحبت از سرویس خواب می شود منظور کدام اقلام است ؟

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 172

سرویس خواب نوزاد دو قلو ها شامل موارد زیر است :

  •  
    • پتو یا لحاف
    • تشک
    • بالش یا متکا
    • سرویس مسافرتی خواب
  • تشک رفلاکس ( در صورت نیاز )
  • قنداق سوئیسی
 

نکات خرید سرویس خواب دو قلو ها

خرید برای سیسمونی دو قلو ها از نکات زیادی برخوردار است که ما در مقاله ی :” سیسمونی نوزاد دو قلو ها ” آن را شرح داده ایم .  اما برای خرید سرویس خواب کودک هایی که دو قلو هستند نکات جزئی تری را باید در نظر بگیرید :

  1.  
    1. برای خرید تخت ، از خرید تخت های دو طبقه برای سرویس خواب دوقلو در سال های اول جدا خود داری کنید .
    1. اگر اتاق فرزندان  دوقلو شما مشترک است به میزان فضای اتاق دقت کنید . اگر اتاق دوقلو ها بزرگ است می توانید خرید تخت نوجوان را در اولویت بگذارید و تا چند سال از خرید مجدد تخت راحت باشید .
    1. رنگ سرویس خواب دوقلو ها  را شاد ، ملایم و خنثی انتخاب کنید تا از شلوغ شدن فضا جلوگیری شود .
    1. برای هر کودک یک متکا ، پتو و تشک خریداری کنید . چرا که امکان استفاده اشتراکی سرویس خواب وجود ندارد .
سرویس مسافرتی نوزاد کد 186

رنگ سرویس خواب دوقلو ها

یکی از مهم ترین نکات خرید سرویس خواب دو قلو ها انتخاب رنگ  سرویس خواب است . اگر فرزندان شما از یک جنس هستند کار راحت تر است . مثلا برای دقلو های دختر می توان از رنگ های صورتی ، یاسی ، بنفش ملایم استفاده کرد . و برای دوقلوهای پسر از رنگ های آبی ، قهوه ای ، سورمه ای استفاده کرد .

اما اگر دو قلو ها یکی دختر و یکی دیگر پسر است کمی کار سخت تر :

  •  
    • می توانید فضای اتاق را از هم جدا و برای هر قل از یک رنگ خاص استفاده کنید .
    • از یک رنگ خنثی یا مشترک برای سروی خواب دو قلو ها استفاده کنید .

استفاده از رنگ های خنثی ، ملایم و پاستیلی برای سرویس خواب دوقلو ها از شلوغ شدن فضا جلوگیری می کند و این امکان را به شما می دهد که از رنگ های شاد در استفاده از رنگ سرویس خواب استفاده کنید . گرچه شاید دکوراسیون دو قلو ها کمی سخت باشد اما با کمی ذوق و سلیقه می توانید سیسمونی و سروس خواب دوقلو شیک ، جدید و لاکچری برای کودکان خود مهیا کنید

استفاده از رنگ های مشترک مثل ک زرد ، سبز ، کرم ، نارنجی ، قرمز و طوسی و یا ترکیب این دو با هم مثل ترکیب طوسی-زرد ، کرم –سبز ، شیری – نارنجی نیز می تواند انتخابی هوشمندانه برای انتخاب رنگ سرویس خواب دو قلو ها باشد .

ما در مقاله ” همه چیز درباره سیسمونی نوزاد ” درباره انتخاب رنگ های سیسمونی صحبت کرده ایم که از این مقاله می توانید برای انتخاب رنگ سرویس خواب دوقلو ها نیز بهره ببرید .

کارتز تولید کننده سرویس خواب و روتختی نوزاد برای خرید سیسمونی است که با تنوع بالا و رنگ بندی جذاب و طرح های جدید و زیبا شما را قادر می سازد که   بتوانید برای دو قلو ها سرویس خواب شیک و لاکچری انتخاب و خریداری کنید . امکان خرید اینترنتی و سفارش عمده آنلاین نیز فراهم شده است تا بالاترین رضایت را از مشتریان خود ریافت کند .

 
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x