بهترین زمان خرید سیسمونی نوزاد چه موقعی است ؟

زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک

فهرست مطالب

زمان خرید سیسمونی از آن سوال هایی که اختلاف نظر در آن زیاد است . بعضی ها اعتقاد دارند که باید پس از تعیین جنسیت بچه ، زمان خرید سیسمونی کودک را شروع کرد و برخی دیگر بر این باورند که با توجه به بالا بودن هزینه خرید سیسمونی نوزاد ، از همان ابتدا خرید سیسمونی را شروع کنید .

کارتز ، تولید کننده سیسمونی نوزاد و ملزومات خواب کودک در تهران ، در این مقاله به وقت و زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک می پردازد . امیدواریم بتوانیم به سوالاتی که در ذهن شما است پاسخ دهیم .

زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک

چه زمانی سیسمونی بخرم ؟

پس از فهمیدن مثبت شدن تست بارداری اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که از کجا و چه زمانی سیسمونی بخرم ؟

به دنیا آمدن نوزاد ، با عشق و شادی همراه است . مسافر کوچک شما تمام لحظات و فکر شما را در گیر خود می کند . طبیعی است که دوست دارید بهترین ها را برای فرزند خود بخرید . شاید با دیدن لباس کوچک فانتزی یا کفش های فسقلی همان لحظه ذوق زده شوید و خرید سیسمونی را شروع کنید !

اما به یاد داشته باشید خرید سیسمونی کودک اگر آگاهانه و به دور از هیجان کاذب باشد ، می تواند بسیاری از نیاز های اولیه کودک را پس از تولد تامین کند . بهترین زمان خرید سیسمونی ، وقتی است که بدانید  چی ، چرا و چگونه برای چه زمانی قرار است استفاده شود . با کارتز همراه باشید .

مناسب ترین زمان خرید سیسمونی کودک و نوزاد چه وقتی است ؟

زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک ، وقتی است که ترس سقط و از دست دادن بچه دیگر وجود نداشته باشد ، هم چنین جنسیت فرزند شما مشخص شده باشد تا بتوانید هدف مند تر خرید کنید .

بهترین زمان خرید سیسمونی ، پس از ماه 4 بارداری است . در این زمان امکان سقط جنین به حداقل می رسد و معمولا دختر یا پسر بودن فرزند شما مشخص شده است . حالا وقت دارید که با خیال راحت و بدون استرس ، خرید سیسمونی را انجام دهید .

پس از پایان 4 ماهگی دوران ویار بارداری نیز به پایان می رسد و این می تواند در داشتن حال خوب مادر موثر باشد . بهتر است تا پایان هفت ماهگی زمان خرید سیسمونی را به پایان برسانید . چرا که در دو ماه آخر به دلیل سنگین شدن مادر امکان گشتن در بازار سخت تر می شود .

البته وجود فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی نوزاد ؛ کارتز ، می تواند شرایط خرید را تغییر دهد . می توانید در  منزل خود بنشینید و با خیال راحت خرید سیسمونی را تکمیل کنید .

اگر نمی دانید درباره خرید سیسمونی اطلاعات کی دارید توصیه می شود مقاله “ همه چیز درباره سیسمونی نوزاد ” را بخوانید .

خرید سیسمونی نوزاد کارتز

نکات مهم در زمان خرید سیسمونی نوزاد

اگر زمان خرید سیسمونی نوزاد فرا رسیده است و تصمیم دارید که تهیه سیمونی کودک را شروع کنید بهتر از هر گونه اقدام نکات زیر را با دقت بخوانید . موارد زیر در زمان خرید سیسمونی بچه می تواند از خرید هیجانی جلوگیری کند :

  • بودجه خرید سیسمونی را مشخص کنید : تهیه سیسمونی نوزاد با هزینه همراه است . قبل از شروع خرید ، حداکثر بودجه را مشخص کنید . قیمت خرید سیسمونی نوزاد به عوامل زیادی بستگی دارد . اگر در این مورد چیزی نمی دانید مقاله ” قیمت سیسمونی نوزاد ” را بخوانید .
  • قبل از خرید ، چک لیست سیسمونی را تهیه کنید : داشتن لیست سیسمونی نوزاد به شما کمک می کند منظم و با هدف خرید کنید . داشتن چک لیست در زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک شما را از آشفتگی در بازار نجات می دهد .
چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی
  • خرید لوازم ضروری را در اولویت بگذارید :  با توجه به چک لیست ابتدا وسایل مهم و ضروری سیسمونی را بخرید . خرید بعضی از لوازم غیر ضروری ،هزینه سیسمونی را افزایش می دهد . اگر نمی دانید کدام وسایل در خرید سیسمونیکودک در اولویت است ، مقاله ” خرید لوازم ضروری سیسمونی نوزاد” را بخوانید .
  • جنسیت فرزند خود را در نظر بگیرید : اگر چه تفاوت چندانی در خرید سیسمونی دختر و پسر وجود ندارد ، اما در نظر گرفتن آن می تواند در جزئیات موثر باشد . انتخاب رنگ ، لباس و پوشاک ، دکور اتاق و اسباب بازی به جنس کودک بستگی دارد .به همین دلیل بهتر است زمان خرید سیسمونی را به بعد از تعیین جنسیت کودک موکول کنید .
  • در خرید سیسمونی ، به کیفیت اهمیت دهید :  از آنجایی که فرزند نوزاد شما بسیار حساس است و سلامتی و آرامش او در اولویت است . توصیه می شود  در زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک ، به کیفیت اقلام توجه کنید .لوازمی مانند پوشاک ، کالای خواب نوزاد ، سرویس حوله کودک ، لوازم بهداشتی مثل شامپو ، صابون و لوسیون ها ، خشک کن و زیرانداز نوزاد  ، لوازم تغذیه نوزاد مثل شیشه شیر  ،مستقیما با بهداشت و سلامتی نوزاد مرتبط می باشند که عدم توجه به آن می تواند باعث بروز حساسیت و آلرژی شود . برای کسب اطلاعات جامع تر ، مقاله ” نکات خرید سیسمونی نوزاد ” را بخوانید .
خرید سیسمونی نوزاد کارتز
  • تجمل گرایی را کنار بگذارید : متاسفانه در سال های اخیر با افزایش چشم و هم چشمی شاهد خرید سیسمونی های لاکچری و بسیار گران هستیم . با کنار گذاشتن تجمل گرایی می توانید هزینه مازاد را برای آینده کودک ، پس انداز کنیم . با وجود کارتز ،خرید سیسمونی ارزان قیمت ، اگر چه سخت اما ممکن است .
  • خرید از فروشگاه معتبر و برند شناخته شده : هر چه بیشتر در بازار بچرخید ، بیشتر سر در گم می شوید ، بهتر است از فروشگاه معتبر سیسمونی ، خرید کنید تا بتوانید به کیفیت و قیمت اعتماد کنید . در زمان خرید سیسمونی کودک با برند های زیادی آشنا می شوید . به یاد داشته باشید که برند خوب سیسمونی نوزاد، برای کسب اعتبار از بهترین کیفیت استفاده می کنند .

از کجا سیسمونی بخرم ؟

حالا که زمان خرید سیسمونی نوزاد و کودک فراهم شده است ، نوبت پاسخ گفتن به این سوال است : از کجا سیسمونی نوزاد بخرم ؟

خوشبختانه در ایران تولیدی های بسیاری هستند که با هدف تولید و توزیع سیسمونی با کیفیت برای نوزاد و کودک مشغول کارند . یکی از بهترین تولید کننده سیسمونی نوزاد در تهران ، کارتز بیبی می باشد . که سعی دارد ملزومات سیسمونی کودک ، را بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده برساند .

کارتز با تولید انواع روتختی نوزاد ، حوله کودک ، تشک آنتی رفلاکس نوزاد ، قنداق سوییسی و پتو بافتنی و لوازم بهداشتی نوزاد مانند خشک کن و زیرانداز ، توانسته است در تامین کالای باکیفیت ایرانی نقش بسزایی داشته باشد .

اگر چه کارتز تولیدی سیسمونی نوزاد است اما با راه اندازی سایت فروشگاهی کارتز بیبی ، به منظور رفاه حال مشتریان خود در سراسر کشور امکان خرید آنلاین سیسمونی را فراهم کرده است . شما می توانید در زمان خرید سیسمونی کودک با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی ، خرید سیسمونی خود را کامل کنید .

پخش عمده سیسمونی نوزاد

مشتریان خرید عمده سیسمونی کودک می توانند با مراجعه به کارشناسان فروش در پخش عمده سیسمونی نوزاد در تهران ، جهت ثبت سفارش خود اقدام کنند .

سوالات متداول

چه زمانی سیسمونی بخرم ؟

بهترین زمان خرید سیسمونی ، پس از ماه 4 بارداری است . در این زمان امکان سقط کودک به حداقل می رسد و معمولا دختر یا پسر بودن فرزند شما مشخص شده است .

نکات مهم در زمان خرید سیسمونی نوزاد باید بدانیم چیست ؟

بودجه خرید سیسمونی را مشخص کنید

قبل از خرید ، چک لیست سیسمونی را تهیه کنید

خرید لوازم ضروری را در اولویت بگذارید

جنسیت فرزند خود را در نظر بگیرید

در خرید سیسمونی ، به کیفیت اهمیت دهید

از کجا سیسمونی بخرم ؟

اگر چه کارتز تولیدی سیسمونی نوزاد است اما با راه اندازی سایت فروشگاهی کارتز بیبی ، به منظور رفاه حال مشتریان خود در سراسر کشور امکان خرید آنلاین سیسمونی را فراهم کرده است . شما می توانید در زمان خرید سیسمونی کودک با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی ، خرید سیسمونی خود را کامل کنید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x