سرویس خواب نوزاد در سیسمونی شامل چه مواردی است ؟

سرویس خواب نوزاد-کارتز

از آنجایی که نوزادان در ماه های اولیه تولد خود بیش از 70% از ساعات شبانه روز را در خواب سپری می کنند ، خرید سرویس خواب نوزاد جز لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک محسوب می شود .

خواب نوزاد با نمودار رشد کودک رابطه مستقیم دارد . خواب خوب می تواند در آرامش نوزاد موثر باشد و سلامت روانی او را تضمین کند . خرید سرویس خواب نوزاد اگر با انتخاب صحیح و آگاهانه همراه باشد در سلامتی کودک بسیار تاثییر گذار است.

وقتی صحبت از خرید سیسمونی می شود ، یکی از مهم ترین اقلام که در لیست سیسمونی نوزاد نام برده می شود سرویس خواب است . اما سرویس خواب کودک شامل چه مواردی است ؟ و کدام اقلام سیسمونی جز سرویس خواب نوزاد است ؟ برای پاسخ به این سوالات با کارتز تا پایان این مقاله همراه باشید :

مهم ترین اجزا تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد

هر وسیله ای از سیسمونی که با خواب کودک در ارتباط باشد جز سرویس خواب نوزاد محسوب می شود .

  • تخت کودک : اصلی ترین بخش سرویس خواب نوزاد ، تختخواب است . معمولا سرویس تخت و کمد با هم و ست هم خریداری می شود و در جذابیت خرید سیسمونی شیک و لاکچری بسیار موثر است . بزرگ ترین و گران ترین وسیله از سیسمونی نوزاد مربوط به خرید تخت و کمد کودک است . هر سال مدل های جدید و فانتزی در سایز و رنگ های مختلف وارد بازار می شود و شما می توانید بر اساس بودجه در نظر گرفته شده و فضای اتاق کودک یکی را انتخاب کنید .
  • تشک : که بر اساس سایز تخت خریداری می شود . تشک ها مدل های مختلفی از جمله طبی و ابری دارد و از آن جایی که خرید تشک ارزان و غیر استاندارد می تواند به کمر و مهره های ستون فقرات نوزاد لطمه وارد کند ، توصیه می شود در خرید آن حساس باشید .

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 161
  • روتختی نوزاد : پس از خرید تختخواب و تشک کودک نوبت به خرید سرویس روتختی نوزاد می رسد . روتختی های نوزاد نیز مدل های مختلف دارد و برند های زیادی در حال تولید و فروش آن هستند . روتختی ها می توانند 2 تکه ، 4 تکه ، 7 تکه یا بیشتر باشد و معمولا شامل روبالشتی ، ملحفه تشک روتختی و گارد محافظ است . کارتز یکی از بهترین تولید کننده روتختی نوزاد است که انواع روتختی نوزاد دخترانه وپسرانه را در جدیدترین مدل تولید و به بازار عرضه کرده است .

مقاله پیشنهادی : راهنمای خرید روتختی نوزاد در سیسمونی کودک

  • سرویس خواب دم دستی نوزاد : علاوه بر خرید روتختی نوزاد ، بودن یک دست سرویس سبک و دم دستی در سیسمونی ضروری است . این سرویس ها شامل تشک ، بالشت و پتو کوچک و سبک است که از آن به نام سرویس خواب مسافرتی نوزاد نیز نام برده می شود . مزیت استفاده از ست مسافرتی کودک ، قابل حمل بودن بودن آن است . هم چنین به راحتی در ماشین لباسشویی شسته و تمیز می شود .داشتن طراحی فانتزی این امکان را برای شما به وجود می آورد که در مهمانی ها نیز از آن استفاده کنید .
سرویس مسافرتی نوزاد کد 185
  • قنداق سوییسی نوزاد : این وسیله کالایی جدید و تولید برند کارتز است که در سل های اخیر به لیست سیسمونی کودک اضافه شده است . خرید قنداق سوئیسی نوزاد به شما این امکان را می دهد که از در آغوش گرفتن نوزاد در ماه های اولیه تولد خودداری کنید .
قنداق سوئیسی نوزاد گاو ماشین سوار آبی

لوازم غیر ضروری سرویس خواب نوزاد

در کنار اقلام ضروری و مهم سرویس خواب نوزاد برخی موارد وجود دارد که اگر چه خرید آن ضروری نیست اما می تواند کاربردی باشد . خرید این لوازم به فضا و بودجه در نظر گرفته شده شما بستگی دارد .

  • گهواره : گهواره ها سایز های کوچک شده تخت کودک می باشد که قابل حمل و سبک است . می توانید آن را با خود به پذیرایی بیاورید یا در کنار تخت خود قرار دهید .
  • پتو مسافرتی نوزاد : داشتن یک پتو سبک و کوچک مانند پتو بافتنی نوزاد ، می تواند بسیار کاربردی باشد .دیگر نیاز نیست سرویس خواب نوزاد را  با خود حمل کنید . پتو بافتنی نوزاد کارتز به عنوان دور پیچ نیز استفاده می شود و بسیار نرم و لطیف است .
پتو بافتنی نوزادی کلاهدار
  • میز تعویض پوشک : اگر چه خرید آن ضروری نیست اما می تواند کار تعویض پوشک نوزاد را راحت تر و خوشایند تر کند . تهیه میز تعویض ضروری نیست و به فضای اتاق کودک بستگی دارد و البته می تواند قیمت خرید سیسمونی نوزاد را افزایش دهد .
  • تشک آنتی رفلاکس نوزاد : برخی نوزادان در بدو تولد دارای رفلاکس معده هستند که جهت درمان باید از تشک رفلاکس نوزاد استفاده کنند. خرید این تشک طبی باید با تجویز پزشک کودکان باشد و خرید آن ضروری نیست .

خرید سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه

خرید سرویس خواب کودک بسیار سلیقه ای است . امروز با وجود بهترین تولید کننده سیسونی نوزاد ، همچون کارتزبیبی ، امکان خرید سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه در مدل های جدید و طرح های جذاب امکان پذیر است .

سرویس خواب نوزاد دختر :

 استفاده از رنگ های پاستیلی و ملایم و طرح های فانتزی در خرید سیسمونی نوزاد دخترانه بسیار ترند است . شما می توانید برای خرید سرویس خواب دختر از نمونه های روتختی کارتز دیدن نمایید . امکان ست شدن رنگ و مدل انتخابی با قنداق سوئیسس و سرویس خواب 3 تکه مسافرتی برای جذابیت بیتر امکان پذیر است .

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 211

سرویس خواب نوزاد پسرانه

خوشبختانه مانند گذشته خرید سیسمونی نوزاد پسرانه به رنگ های آبی و مدل های خشک و تکراری محدود نمی شود . کارتزبیبی تولیدی سیسونی کودک با تولید جدیدترین مدل های سرویس خواب نوزاد پسر و جذاب ترین طرح های روتختی دست شما را برای داشتن سیسمونی شیک و متفاوت باز گذاشته است .

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 138

خرید ارزان ترین سرویس خواب نوزاد در تهران

با توجه به تورم و افزایش تجملات هزینه خرید سیسمونی نوزاد روز به روز بیشتر می شود . اما با وجود تولیدی سیسمونی نوزاد کارتز در تهران، خرید سیسمونی ارزان غیر ممکن نیست . شما می توانید سرویس خواب نوزاد را با بهترین قیمت و جدیدترین مدل از کارتز خریداری کنید . کافی است با کارشناسان فروش کارتز تماس بگیرید .

تماس با کارتز

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد

تولید کننده سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک کارتز ، امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است . سایت کارتزبیبی ، بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد است که می توانید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک را در آن مشاهده ، مقایسه و انتخاب کنید .

پخش عمده سیسمونی نوزاد

کارتز ؛ تولیدی سرویس خواب نوزاد در تهران

خرید سرویس خواب نوزاد از تولیدی کارتز ، تولیدی سیسمونی ارزان در تهران و بهترین تولید کننده کالای خواب کودک امکان خرید سرویس خواب را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار فراهم کرده است . تولید عمده و حذف واسطه های فروش شرایط خریدی مناسب و با قیمت ارزان را برای شما فراهم کرده است .

فروش تک سرویس خواب نوزاد و پخش عمده سیسمونی و کالای خواب کودک در کارتز فراهم شده است . کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده با کارتز در ارتباط باشید . خرید سرویس خواب نوزاد از طریق فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی هم اکنون در دسترس و فعال است.

سوالات متداول

مهم ترین وسایل سرویس خواب کودک شامل چیست ؟

  • تخت
  • تشک
  • روتختی نوزاد
  • سرویس خواب دم دستی
  • قنداق سوییسی

لوازم غیر ضروری سرویس خواب نوزاد کدام است ؟

  • گهواره
  • پتو مسافرتی
  • تشک آنتی رفلاکس نوزاد
  • میز تعویض پوشک نوزاد

چطور ممکن است سرویس خواب ارزان برای نوزاد خرید ؟

شما می توانید سرویس خواب نوزاد را با بهترین قیمت و جدیدترین مدل از کارتز خریداری کنید .

جدید ترین سرویس خواب نوزاد را از کجا بخرم ؟

تولید کننده سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک کارتز ، امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است . سایت کارتزبیبی ، بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد است که می توانید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک را در آن مشاهده ، مقایسه و انتخاب کنید .
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یلدا
یلدا
26 روز قبل

قنداق سوییسی هم جز سرویس خواب نوزاد هست ؟خریدش در سیسمونی کودک الزامیه ؟

صبوری
صبوری
26 روز قبل

خرید سرویس خواب مسافرتی برای سیسمونی بچه الزامی هست ؟

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x