سیسمونی نوزاد دخترانه

سیسمونی نوزاد دخترانه

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد دخترانه

بعد از مشخص شدن جنسیت نوزاد و اطمینان از این که فرزند شما دختر است ، حالا نوبت به خرید سیسمنی نوزاد دخترانه می رسد که یکی از لذت بخش ترین و جذاب ترین نوع خرید است . چرا که لباس های دختر دلبرانه و لوازم فانتزی نوزاد دخترانه دل همه را خواهد برد . 

اولین چیزی که پس از شنیدن نام دختر به ذهنمان می رسد ، تداعی رنگ صورتی و اتاقی پر از رنگ های پاستیلی است . اما واقعیت این است که در خرید سیسمونی نوزاد دختر احساسی نباید عمل کرد . دانستن نکات خرید لوازم برای دخترها به شما کمک می کند تا خریدی آگاهانه داشته باشید . پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه درباره سیسمونی دخترانه باید بدانید را بخوانید :

 

 

ویژگی و خصوصیات سیسمونی نوزاد دخترانه

فرزندی که قرار است به زودی به خانواده شما اضافه شود نیاز به لوازم اولیه و پوشاک مناسب خود دارد و باید او را حمایت و همراهی کنید تا بتواند سال های اولیه و حساس زندگی خود را بگذراند . اگر فرزند در راه شما دختر است ، خرید سیسمنی برای او بسیار جذاب و همه لوازم بسیار شیک است اما عدم آگاهی از خریدی عاقلانه  و مناسب می تواند منجر به  اتلاف وقت و هزینه شما شود .پس بهتر است اطلاعات خود را برای خرید سیسمونی دخترانه افزایش دهید .

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 173

قیمت سیسمونی نوزاد دخترانه

یکی از مهم ترین نکات خرید سیسمونی نوزاد هزینه و قیمت لوازم سیسمونی است . با توجه به تورم و افزایش قیمت کالا و تنوع بالای موارد سیسمونی ، هزینه ای که به خانواده تحمیل می شود بسیار زیاد است .پس مهم است که از کجا و چه چیزی را با چه کیفیت و قیمتی تهیه می کنید .

خرید از تولیدی ها به شما این امکان را می دهد که با حذف واسطه ها بتوانید سیسمونی را با قیمت مناسب تری تهیه کنید .یکی از این تولیدی ها که تولید کننده سرویس خواب ، روتختی و ست حمام نوزاد است ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی است که امکان خرید عمده و تولید کالای خواب نوزاد و هم چنین فروش اینترنتی سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه را فراهم کرده است .

تماس با کارتز

اما قیمت سیسمونی نوزاد دخترانه می تواند تحت تاثییر عوامل مختلف تغیر کند :

  1. برند
  2. کیفیت
  3. ضمانت و گارانتی
  4. تعداد
  5. حمل و نقل
  6. کشور سازنده

پس نمی توان قیمت دقیقی برای خرید سیسمنی نوزاد در نظر گرفت چرا که کاملا با سلیقه و انتخاب شما مرتبط است .

چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی

لیست قیمت سیسمونی نوزاد دخترانه

تهیه سیسمونی کودک با هزینه همراه است . قیمت سیسمونی نوزاد دخترانه به موارد بسیاری بستگی دارد و نمی توان مبلغ مشخص و دقیقی را برای آن بیان کرد . 

هزینه سیسمونی دخترانه می تواند متاثر از برند ، جنس ، کیفیت ، کشور سازنده ، تعداد اقلام و سلیقه و انتخاب شما بستگی داشته باشد .

بهترین کار این است ؛ هر زمان که قصد خرید سیسمونی بچه را دارید لیست قیمت را تهیه کنید ، قیمت اقلام مختلف را استعلام کنید و بودجه مورد نیاز را تخمین بزنید . 

به دلیل نوسان قیمت ها از ارائه لیست سیسمونی نوزاد دختر + قیمت معذوریم .اما کارتز کار را برای شما راحت کرده است لیست قیمت را ذخیره کنید و با یک جستجوی ساده در هر زمانی که  قصد خرید سیسمونی را دارید آن را تکمیل کنید . 

لیست سیسمونی نوزاد + قیمت
زیرانداز تعویض نوزاد عروسکی فیل کلاه دار

رنگ سیسمونی نوزاد دخترانه

دنیای دختر ها به دنیای صورتی معروف است و دقت در انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دخترانه از اهمیت زیادی برخوردار است .  اما زیاده روی در رنگ صورتی می تواند باعث خستگی و دل زدگی شود . پس هنگام انتخاب لوازم نوزاد به این نکته دقت کنید که استفاده از رنگ صورتی زیاده روی نکنید .

لباس سیسمونی نوزاد دخترانه

البسه دخترانه از تنوع و جذابیت خاصی همراه است . مدل های متنوع لباس دخترانه دل پدر ها و مادر ها را می برد اما نباید احساسی عمل کرد و در انتخاب لباس دخترانه به این نکته توجه کنید که مناسب فصل ، وزن و اندام نوزاد خرید کنید .

 از پوشاندن لباس های تنگ و چسبان به تن نوزاد دختر خودداری کنید چرا که پوست او بسیار لطیف و حساس است .و می تواند باعث بروز حساسیت و اگزما در نوزادان شود . جنس لباس دخترانه باید نرم و لطیف باشد و الیاف مصنوعی نداشته باشد . بهترین جنس لباس برای نوزادان ، نخ پنبه و کتان است .

به این نکته توجه کنید که نوزادان در حال رشد هستند و ممکن است هر دو یا سه ماه لباس های آن ها نیاز به تعویض داشته باشد . پس در خرید لباس نوزاد عجله نکنید و متناسب با سن نوزاد آن را تهیه کنید .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 192

سرویس خواب نوزاد دختر

از اولین لوازم برای خرید سیسمونی ، کالای خواب کودک است که می تواند شامل موارد زیر باشد :

در انتخاب سرویس خواب نوزاد دختر به این نکته توجه کنید که جنس پارچه باید نرم ، لطیف و سبک باشد . پارچ ای که دارای الیاف مصنوعی است و باعث بروز حساسیت در نوزادان می شود اصلا مناسب سیسمونی نیست .

پیشنهاد می شود رنگ سرویس خواب نوزادان  ملایم باشد چرا که از نظر روانشناسی ثابت شده است که رنگ ها می توانند در روحیات و ارامش نوزاد موثر باشد . 

خوشبختانه امروزه رنگ های زیبای پاستیلی و طرح های قشنگ فانتزی در در فروشگاها های مختلف از جمله فروشگاه آنلاین کارتز بیبی موجود است که شما می توانید به راحتی برای خرید سیسمنی نوزاددختر  خود، انتخابی عالی و راحت داشته باشید .

کالای خواب نوزاد به دلیل شسشتوی زیاد باید از کیفیت بالا برخوردار باشد تا رنگ و جنس خود را زود از دست ندهد و چند سال قابل استفاده باشد .سرویس خواب نوزاد خوب و باکیفیت در مقابل شسشتو و استفاده پرز نمی دهد و تغیر حالت و رنگ ندارد .

حوله نوزاد | سیسمونی نوزاد دخترانه

سرویس بهداشتی نوزاد دختر

از دیگر لوازم الزامی و مورد نیاز نوزادان ، تهیه سرویس بهداشتی و لوازم حمام نوزاد است . بی شک رعایت بهداشت کودک در رشد و سلامتی روانی و جسمی او بی تاثیر نیست . مهم ترین لوازم سرویس بهداشتی نوزاد از چک لیست سیسمونی نوزاد موارد زیر است :

  • سرویس حوله نوزاد دخترانه
  • صابون ، شامپو و شامپو بدن
  • وان و لوازم بازی نوزاد
  • روغن بچه ، کرم مرطوب کننده و لوسیون
  • ناخن گیر
  • خشک کن نوزاد
  • پماد سوختگی
قنداق سوئیسی

سرویس حمل و نقل نوزاد

از دیگر لوازم نوزاد که از اهمیت زیادی برخوردار است ، وسایلی است که برای حمل و نقل کودک استفاده می شود . پس از گذشتن روزهای اولیه ، نیاز به رفت و آمد و حتی مسافرت والدین را وادار می کند تا اسباب استراحت و راحتی کودک خود را فراهم کند .

بدون شک در صورتی که نوزاد شما خوابی راحت و آسوده داشته باشد هم او و هم شما در آرامش خواهید بود .مهم ترین لوازم حمل  و نقل کودک  موارد زیر است :

  • کریر
  • کالسکه
  • قنداق سوئیسی
  • آغوشی
  • صندلی ماشین
سیسمونی نوزاد کارتزبیبی

خرید آنلاین سیسمونی نوزاد دخترانه

 

یک از مزیت های دنیای دیجیتال امروز ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین است که می تواند موجب صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی شود .اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید ، خرید از فروشگاه معتبر است تا با خیال راحت هزینه را پرداخت کنید .

خرید از فروشگاه آنلاین کارتز  به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت و فراغ بال در منزل بنشینید ، در بین محصولات متنوع چرخی بزنید ؛ قیمت ها را مقایسه و در نهایت انتخاب نهایی خود را خریداری کنید .

تماس با کارتز

اگر این مقاله برای شما کافی نبوده و نیاز دارید مطالب بیشتری درباره سیسمونی نوزاد بدانید پیشنهاد می شود مقاله “همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد ” را بخوانید .

سیسمونی دخترانه تولیدی کارتزبیبی

بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد دخترانه

خوشبختانه در ایران تولید کننده سیسمونی نوزاد بسیار است که می تواند سیسمونی کودک را با توجه به نیاز روز بازار  و با توجه به سلیقه و خواسته مشتری بر اساس مد روز  تولید کند . 

تولیدی سیسمونی کارتز بیبی در تهران یکی از بهترین تولید کننده سیسمونی نوزاد در کشور است که قادر می باشد کالای خواب نوزاد در سیسمونی را تولید کند و به دست مشتری برساند. 

تماس با کارتز

تولید سیسمونی نوزاد دخترانه با طرح ها جذاب و مدل های فاتزی در چرخه تولید کارتز می باشد .شما می توانید انواع روتختی دخترانه ، سرویس خواب ، ست مسافرتی ، قنداق سوئیسی ، پتو بافتنی و حوله نوزادی دختر را از تولیدی کارتز تهیه نمایید . 

09121070422

پخش عمده سیسمونی نوزاد دخترانه

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که در حوزه فروش سیسمونی نوزاد است نیاز دارید برای خرید عمده سیسمونی نوزاد با یک تولیدی و پخش کننده سیسمونی در تهران در ارتباط باشید . 

تولیدی سیسمونی نوزاد کارتز ،با تولید و پخش عمده سیسمونی نوزاد می تواند انواع کالای خواب نوزاد را تولید و در تهران عرضه کند . به این منظور کافی است با مشاوران فروش کارتز تماس بگیرید.

تماس با کارتز

کارتز  قادر به تولید و پخش عمده سیسمونی نوزاد دخترانه در تمام کشور می باشد . 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
سپیده
3 ماه قبل

بهترین رنگ برای خرید سیسمونی دختر به جز صورتی و بنفش چه رنگی هست ؟

صبوری
صبوری
3 ماه قبل

به نظرتون واجبهبرای سیسمونی نوزاد دخترانه ، اسباب بازی پسرانه هم بخرم ؟

فریدا
فریدا
پاسخ به  صبوری
3 ماه قبل

نه نخر ! اگه بچه تون دختره برای سیسمونی همون اسباب بازی دخترونه بگیر

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x