لیست وسایل حمام نوزاد

وسایل حمام نوزاد

فهرست مطالب

چک لیست وسایل حمام نوزاد و نکات استحمام کودک

اگر تجربه مادر شدن را داشته باشید میدانید که یکی از لذت بخش ترین و البته سخت ترین کار در بزرگ کردن کودک ، استحمام و حفظ بهداشت و سلامتی اوست . اهمیت حمام کردن نوزاد بسیار زیاد است و در سلامتی جسمی و آرامش روحی او بسیار می تواند تاثییر بگذارد .اما در عین حال یکی از پرچالش ترین تجربه های مادرانه می باشد .

استحمام نوزاد به خصوص در ماه های اول عمر او کمی سخت و حساس است . اگر تجربه حمام کردن نوزاد را ندارید ، بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید تا از میزان استرس هایی که ممکن است روبرو شوید ، بکاهید .

یکی از مهم ترین مواردی که در حمام کردن نوزاد مواجه می شوید ، تهیه لوازم بهداشتی و خرید وسایل حمام نوزاد است . بهتر است قبل از تولد فرزندتان چک لیست لوازم بهداشتی نوزاد را تهیه کنید .

وسایل حمام نوزاد

خرید وسایل حمام نوزاد یکی از ملزومات سیسمونی کودک است و جز ضروری ترین اقلام چک لسیت سیسمونی نوزاد قرار می گیرد .تهیه سرویس حمام نوزادی از برند خوب و معتبر می تواند خیال شما را کمی راحت کند . چرا که پوست لطیف کودک و اندام حساس نوزاد خیلی سریع دچار آلرژی می شود . بنابراین اطلاع از نکات خرید وسایل حمام نوزاد می تواند مهم و ضروری باشد .

ضروری ترین وسایل حمام نوزاد

اگر برای خرید سیسمونی نوزاد به بازار و مراکز خرید مراجعه کرده باشید ، با تنوع مدل ها و برند های مختلف برخورد کرده اید . و اگر ندانید هدفتان از خرید وسایل حمام نوزاد چیست شاید هزینه بالایی را متقبل شوید . اطلاع از لیست خرید لوازم ضروری حمام نوازد می تواند به شما در خرید آگاهانه کمک کند :

  • وان مخصوص حمام نوزاد
  • حوله نوزاد
  • لیف نرم یا اسفنج مخصوص شسشتوی نوزاد
  • صابون مخصوص بجه
  • شامپو بچه
  • لباس نوزادی
  • شانه
  • ناخن گیر
  • پوشک و زیرانداز نوزاد
  • کرم مرطوب کننده
  • روغن بچه
  • پماد سوختگی
  • دستمال مرطوب
  • حوله کوچک یا خشک کن نوزاد

 

حوله نوزاد کارتز

نکات خرید وسایل حمام نوزاد

یکی از مهم ترین وسایل حمام نوزاد و کودک ، سرویس حوله نوزاد می باشد .از آن جایی که حوله نوزاد به طور مستقیم با پوست کودک در ارتباط است خرید حوله نوزاد از برند خوب می تواند از اهمیت خاصی برخوردار باشد . حوله کودک باید سبک باشد و آب را به سرعت به خود جذب کند . رنگ و پرز ندهد و دارای عطر و اسانس نباشد و از همه مهم تر  باعث حساسیت و آلرژی در کودکان نشود .

بهتر است در ماه های اول سال تولد از حوله دور پیچ نوزاد استفاده کنید و پس از یک سالگی حوله تن پوش کودک را خریداری نمایید . حوله نوزاد دخترانه ، تنها در مدل و رنگ می تواند با حوله نوزاد پسرانه تفاوت داشته باشد . تهیه حوله نوزادی کارتز می تواند خیال شما را از بابت جنس  خوب و باکیفیت  حوله نوزاد راحت کند .

شاید جالب باشد بدانید >> 8 ویژگی که حوله نوزاد باید داشته باشد !

نکته مهم دیگری که در خرید وسایل حمام نوزاد مهم است خرید مواد شوینده و لوازم مراقبت از پوست نوزاد است . شامپو ، صابون ، لوسیون های بعد از حمام نوزاد مثل کرم مرطوب کننده ، روغن بچه ، پودر بچه باید داردای ph   خنثی و فاقد عطر ، رنگ و بوی آزار دهنده باشد . تا کودک دچار آلرژی نشود . بهتر است قبل از استفاده وسایل حمام نوزدای ، ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوست بچه تست کنید تا در صورت بروز حساسیت از مصرف آن اجتناب نمایید .

سرویس بهداشتی نوزاد

نکات حمام کردن نوزاد

بهترین زمان برای حمام کردن نوزاد زمانی است که کودک خیلی سیر یا خیلی گرسنه نباشد . بهتر است نوزاد را با شکم پر حمام نبرید اما دقت داشته باشید نوزاد گرسنه هم نباشد. قبل از شروع استحمام کودک تمام وسایل او را آماده کنید تا بعد از خروج از حمام دچار سردگمی نشوید .

لباس نوزاد ، روغن و لوسیون بچه ، پوشک و زیرانداز نوزاد را آماده کنید تا بعد از استحمام کودک ، سریعا او را خشک کنید و لباس بپوشانید.

قبل از خیس کردن بدن کودک ، دمای آب را امتحان کنید تا خیلی داغ یا خیلی سرد نباشد . از دمای اتاق نیز خاطر جمع باشید و با توجه به فصل سال دمای اتاق را تنظیم کنید به گونه ای که باعث لرز و سرما خوردگی کودک نشود .

زیرانداز نوزاد کارتز

کودک را حتی لحظه ای در حمام تنها نگذارید و اگر در استحمام نوزاد کم تجربه هستید از یک بزرگتر کک بگیرید .

حتما از مواد شوینده مخصوص کودک استفاده کنید و سعی کنید مدت زمان حمام کردن نوزاد بیشتر از 10 دقیقه طول نکشد .

از یک خشک کن نوزاد برای خشک کردن آب باقی مانده روی پوست کودک کمک بگیرید  و پس از اطمینان از نم نداشتن پوست لباس نوزادی را مطابق فصل و دمای اتاق به تن کنید .

خشک کن نوزاد کارتز

بهترین برند خرید وسایل حمام نوزاد

اگر در حال خرید سیسمونی نوزاد هستید حتما  نام برند های متفاوت به گوش شما خورده است . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین مارک برای وسایل حمام نوزاد چیست؟

قبل از پاسخ به این سوال باید از خود بپرسید بهترین انتخاب برای نوزاد من چیست ؟ و خوب است بدانید حتی برند های جهانی و خیلی بزرگ تولید کننده یا فروشنده همه وسایل سیسمونی نیستند و هر برندی با توجه به تخصص خود فروشنده بعضی از اقلام است .

بهترین کاری که می توانید بکنید این است که بدانید چه لوازمی ازچه برندی برای سیسمونی کودک شما مناسب است و با توجه به نیاز خود و بودجه ای که دارید اقلام سیسمونی نوزاد را تهیه کنید .

یکی از معروف ترین برند های سیسمونی کودک و سرویس حمام نوزاد برند کارتز می باشد که تولید کننده انواع حوله نوزاد دختر و پسر ، زیرانداز های فانتزی و عروسکی و خشک های مرغوب و باکیفیت است . و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که از بین تنوع طرح و مدل یکی را بر حسب سلیقه خود خریداری نماید .

سیسمونی نوزاد کارتزبیبی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثمر
ثمر
3 ماه قبل

خرید کتاب حموم برای سیسمونی نوزاد واجبه ؟

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x