راهنمای خرید روتختی نوزاد در سیسمونی کودک

خرید روتختی نوزاد

فهرست مطالب

خرید سیسمونی نوزاد با هیجان و عشق همراه است و یکی از مهم ترین اقلام سیسمونی کودک ،انتخاب و  خرید روتختی نوزاد است . فرقی ندارد شما مشغول تهیه سیسمونی دخترانه هستید یا سیسمونی پسرانه ! برای خرید روتختی نوزاد باید موارد مهمی را در نظر بگیرید . دانستن این نکات می تواند به شما را در خرید سیسمونی کودک کمک کند .با کارتز ؛ تولید کننده سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک تا پایان این مقاله همراه باشید :

10 نکته در خرید روتختی نوزاد

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 235
  1. جنس فرزند : مسافر کوچک خانه شما دختر است یا پسر ؟ دقت به این نکته مهم و ضروری است چرا که می تواند در انتخاب رنگ ، طرح و مدل روتختی نوزاد تاثییر گذار باشد . اگر از جنسیت فرزند خود اطلاع ندارید می توانید از رنگ خنثی و طرح های مشترک برای خرید روتختی نوزاد انتخاب کنید .
  2. تعداد تکه های روتختی : روتختی نوزاد که در بازار  به فروش می رسد معمولا 4 تکه یا 7 تکه هستند . روتختی 4 تکه نوزاد شامل :
خرید روتختی نوزاد
روتختی چهارتیکه نوزاد 213
  1. تشک
  2. بالشت
  3. لحاف
  4. قنداق

است . و به طور حتم قیمت آن از مدل 7 تکه مناسب تر است . اما روتختی های 7 تکه شامل :

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 190
  • تشک
    • بالشت
    • لحاف
    • کوسن
    • گارد
    • ملحفه
    • تاج تخت

است . انتخاب این که که مدل برای خرید روتختی نوزاد مناسب است می تواند کار شما را راحت تر کند .

  • جنس روتختی نوزاد : یکی از مهم ترین موارد خرید روتختی نوزاد ، دقت به جنس روتختی است . دقت کنید شما قرار است روتختی نوزاد را برای کودکی خریداری کنید که پوستی حساس و لطیف دارد و مستقیما با بدن کوک در تماس است . برای خرید روتختی نوزاد ، جنس های نخی و بدون آلرژی را در اولویت بگذارید .
  • طرح روتختی نوزاد : خرید روتختی نوزاد ، مطابق با مد روز و دکوراسیون اتاق کودک می تواند سیسمونی را لاکچری و شیک تر کند و به اتاق کودک روح ببخشد . از طرح های متنوع و جدید روتختی نوزاد کارتز مطابق با جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد غافل نشوید !
  • قابلیت شستشو : روتختی نوزاد باید همیشه تمیز و پاکیزه باشد ، نظافت روتختی کودک به دلیل تماس مستقیم با پوست نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر لکه مدفوع ، ادرار و یا استفراغ نوزاد روی روتختی ریخت باید سریعا شسته شود و این قابلیت رو داشته باشد که در ماشین لباسشویی قابل شستشو باشد .
  • کیفیت پارچه روتختی نوزاد : از دیگر موارد مهم خرید روتختی نوزاد دقت به کیفیت پارچه است . روتختی نوزاد اگر بی کیفیت و نا مرغوب باشد در شستشو دچار آبرفت ، پرزدهی و گلوله شدن می شود . ضمن این که ممکن است حساسیت تنفسی به همراه داشته باشد .
ست روتختی نوزاد 7 تکه با گلدوزی
  • کیفیت دوخت روتختی نوزاد : اگر کیفیت دوخت روتختی کودک پایین باشد به مرور زمان دوخت ها باز شده و متریال داخلی بیرون می ریزد . در این صورت نه تنها مجبور به  هزینه مجدد می شوید بلکه ممکن است کودک شما به دلیل تماس یا الیاف دچار آلرژی شود .
  • اندازه روتختی نوزاد : معمولا در خرید سیسمونی ، تخت کودک در سایز نوزادی یا نوجوان خریداری می شود . سایز روتختی نوزاد با سایز روتختی نوجوان متفاوت است . ابعاد تخت نوزاد 70*130 سانتی متر است و برای خرید روتختی نوزاد باید به این نکته توجه کنید که سایز آن مناسب با سایز تخت نوزاد باشد .
  • قیمت خرید روتختی نوزاد: همان طور که می دانیم ، امروزه هزینه خرید سیسمونی نوزاد کم نیست و برای خرید روتختی نوزاد که کیفیت و مرغوبیت داشته باشد ، باید هزینه ای بین 1 تا 3 ملیون را در نظر بگیرید . این ملبغ با توجه به تعداد تکه های روتختی و مدل آن تغییر می کند .اگر با قیمت نجومی در خرید روتختی نوزاد روبرو شدید ، کمی مکث کنید و دوباره همه موارد را چک کنید!
  • برند روتختی نوزاد : خرید سیسمونی کودک از مارک های معتبر با اطمینان بیشتری همراه است چرا که  برند ها برای بالا بردن کیفیت محصولات خود سال ها تلاش کرده اند و یکی از دلایل برندینگ کسب و کارشان حفظ استاندارد جهانی و ارائه محصول باکیفیت به بازار است . برند های معتبر همچون کارتز هیچ گاه اعتبار خود را فدای سود بیشتر نمی کنند.
روتختی نوزاد هفت تیکه کد 196

پیشنهاد می شود بخوانید : راهنمای خرید زیرانداز تعویض نوزاد در سیسمونی کودک

خرید آنلاین روتختی نوزاد

یکی از مزیت های رشد دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز ، امکان خرید اینترنتی روتختی کودک  از فروشگاه های معتبر است . مزیت این کار ،امکان  خرید روتختی نوزاد از برند های خوب است . شما در هرکجا که هستید می توانید در بین فروشگاه های مختلف بچرخید ، مدل های متفاوت را ببینید ، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت یکی را انتخاب و خرید را تکمیل کنید .

برای خرید آنلاین روتختی نوزاد دیگر نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه نیست و در صرف پول ، زمان و انرژی صرفه جویی می شود . برای خرید اینترنتی انواع روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه می توانید به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 171

بهترین تولید کننده روتختی نوزاد در تهران

کارتز بیبی یکی از بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک در تهران است که قادر به تولید و پخش عمده روتختی نوزاد در  سراسر کشور می باشد . فروشگاه های سیسمونی کودک که تمایل به خرید روتختی نوزاد دارند می توانند نسبت به خرید عمده روتختی نوزاد کارتز  از طریق راه های ارتباطی مختلف ذکر شده در سایت اقدام کنند .

فروش عمده و پخش روتختی نوزاد 7 تکه و 4 تکه با برند کارتز تنها در تولیدی و فروشگاه اینترنتی کارتز بیبی امکان پذیر است .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 135
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x