سرویس خواب پسرانه

سرویس خواب پسرانه

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی سرویس خواب پسرانه

اگر تمایل دارید این مقاله را بخوانید به احتمال زیاد صاحب فرزند پسر هستید و یا در انتظار تولد پسر خود می باشید .  و جستجوی شما برای دانستن این که سرویس خواب نوزاد پسر چه ویژگی هایی دارد ، چه رنگ و جنسی مناسب سیسمونی پسر ها می باشد و یا هنگام خرید سرویس خواب پسرانه باید به چه نکاتی توجه کنیم ، نشان دهنده ی مسئولیت پذیری و علاقه شما به فرزند خود است . عجله نکنید تمام آن چه را که باید بدانید در این مقاله می خوانید . پس با کارتزبیبی همراه باشید :

سرویس مسافرتی نوزاد

انواع سرویس خواب پسرانه

بسته به این که پسر شما چند سال دارد و یا برای چه سنی و کدام فضا قرار است سرویس خواب تهیه کنید نوع خرید شما متفاوت می شود :

  1. سرویس خواب پسرانه کودک و نوزاد
  2. سرویس خواب پسرانه نوجوان
  3. سرویس خواب پسرانه جوان

اما این که سلایق شما و فرزند پسر شما چگونه است می تواند فضای دکوراسیون و سرویس خواب او را تغیرر دهد و این امر کاملا شخصی و سلیقه است . خوشبختانه سبک های مختلف سرویس خواب پسرانه از جمله :

  • سرویس خواب پسرانه فانتزی
  • سرویس خواب پسرانه مدرن
  • سرویس خواب پسرانه کلاسیک

توسط تولیدی های مختلف در ایران قابل تولید است و شما با کمی ذوق می توانید شیک ترین سرویس خواب پسرانه ارزان  قیمت  را خریداری کنید .

برای خرید سیسمونی پسرانه و کالای خواب کودک می توانید از نمونه کار های کارتزبیبی دیدن نمایید و با حذف واسطه ها ، ارزان ترین سرویس خواب پسرانه شیک و لاکچری را با بهترین کیفیت و جدیدترین مدل و طرح تهیه کنید.

روتختی نوزاد - سرویس خواب پسرانه

نکات خرید سرویس خواب پسرانه

از آنجایی که خواب کودک و نوزاد ارتباط مستقیمی با رشد ، سلامتی و روان کودک دارد توصیه می شود قبل از خرید سرویس خواب پسر خود نکات زیر را مورد توجه قرار دهید :

  1. برند کالا
  2. کیفیت ساخت یا دوخت سرویس خواب
  3. گارانتی و ضمانت محصول
  4. رنگ سرویس خواب
  5. قیمت سرویس خواب
  6. وزن کالا
  7. جنس و متریال استفاده شده در سرویس خواب

داشتن معیار خرید و اطلاعات کافی به شما کمک می کند تا آگاهانه و بدون شناب زدگی خرید کنید و مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید .

سرویس خواب پسرانه چه مواردی را شامل می شود :

هر آنچه با خواب و آرامش پسر شما مربوط می شود جز سرویس خواب است و البته بعضی  از اقلام مثل کمد و بوفه را نیز جز سرویس خواب به حساب می آورند بدین ترتیب می توان موارد زیر را نام برد :

و البته اگر شما در حال آماده سازی سیسمونی پسرانه هستید ، در مقاله ” سیسمونی نوزاد پسرانه ” هر آنچه برای خرید وسایل نوزادی لازم و ضروری است را شرح داده ایم .خرید سرویس خواب نوزاد و کودک پسر کاملا سلیقه ای و شخصی است و شما می توانید هر کدام از ماردی را که به خرید آن لزومی نیست حذف نمایید .

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 174

رنگ سرویس خواب پسرانه

بر اساس علم روانشناسی ، تاثییر رنگ ها بر روح و روان پسر ها ثابت شده است . انتخاب رنگ سرویس خواب ویژه کودکان  پسر از مواردی است که در خرید باید به آن دقت کنید چرا که فضای زیادی را از اتاق به خود اختصاص می دهد و بسیار تاثیر گذار است .

امروزه با وجود رنگ های شاد و جذاب مثل رنگ های ملایم و زیبای پاستیلی ، و هم چنینی وجود تولیدی هایی که کارشان صرفا تولید سرویس خواب کودک و نوزاد نیست و سلامتی جسمی و روحی فرزندان شما نیز در اولویت قرار می دهند ، نیاز به نگرانی ندارید . کمی ذوق سلیقه می توانید سرویس خواب پسرانه شیک و لاکچری داشته باشید و به سیلقه خود فضای اتاق پسر خود را مدرن و جدید دکور کنید .

استفاده از رنگ های خنثی مثل سفید ، استخوانی و طوسی برای سرویس تخت و کمد و انتخاب روتختی های جذاب پسرانه کارتزبیبی می تواند ترکیبی متفاوت و خاص را ایجاد کند .برای خرید سرویس خواب مناسب پسر ها  از تولیدی و فروشگاه آنلاین کارتز بیبی راه های ارتباط بسیار و امکان خرید آنلاین فراهم شده است .

سفارش خرید و تولید سرویس خواب پسرانه

اگر در حال تهیه سیسمونی هستید قبل از خرید سیسمونی به شما توصیه می کنیم مقاله : ” همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد ” را بخوانید تا اطلاعات شما افزایش و خریدی آگاهانه داشته باشید . برای خرید سرویس خواب مخصوص  پسرها ، تولیدی کارتزبیبی امکان سفارش دوخت عمده و خرید آنلاین از طریق درگاه پرداخت را فراهم نموده است و شما می توانید از بین طرح های جدید و مدل های متنوع سرویس خواب پسرانه با توجه به سلیقه و دکوراسیون اتاق پسر ها یکی را انتخاب نمایید .

با خرید از تولیدی کارتزبیبی جدیدترین سرویس خواب پسرانه ارزان قیمت را با بهترین کیفیت دوخت تهیه می نماید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x