سیسمونی نوزاد پسرانه

سیسونی نوزاد پسرانه

فهرست مطالب

همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد پسرانه

تولد فرزند اتفاقی شیرین در زندگی است که می واند همه چیز را تغیر دهد . دنیای کودکان بسیار شیرین و پر هیجان است به خصوص وقتی کودک مسافر شما پسر باشد . چرا که هیجان و شور اشتیاق خاصی را با خود به همراه می آورد .دنیای پسر بچه ها  ، به جهانی پر از شیطنت معروف است و این شیطنت شیرین کودکانه می تواند به زندگی شما شور و اشتیاق خاصی بدهد .

 اگر فرزند دلبند شما پسر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه نیاز است در مورد سیسمونی پسرانه بدانید را با هم بخوانید .

تماس با کارتز

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 138

ویژگی و خصوصیات  سیسمونی نوزاد پسرانه

پس از مشخص شدن جنس نوزاد و فهمیدن این که فرزند شما  پسر است باید به فکر تهیه لوازم اولیه زندگی او باشید .این لوازم می تواند شامل مارد مختلفی باشد که در ادامه با هم بررسی می کنیم . 

امروز سیسمونی نوزاد پسرانه شیک و جدید در بازار بسیار است . با کمی تحقیق می توانید انواع لوازم پسرانه را  پیدا کنید . دنیای پسر ها از رنگ گرفته تا لباس و اسباب بازی کاملا با روحیات پسرانه متفاوت است .و این می تواند در سیسمونی پسر شما تاثییر بسیاری  داشته باشد . زمان خرید سیسمونی پسرانه به رنگ و طرح وسایل دقت کنید . معمولا برای پسر ها از رنگ های آبی ، سرمه ای ، خاکستری و… استفاده می شود و سبک بازی و لوازم سگرمی آن ها تغییر می کند .

تماس با کارتز

سرویس مسافرتی نوزاد کد 151 - سیسمونی نوزاد پسرانه

قیمت سیسمونی نوزاد پسرانه

یکی از مهم ترین نکات خرید سیسمونی پسرانه باید به ان توجه کرد ، هزینه و قیمت سیسمونی نوزاد است . چرا که نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم برای خرید وسایل مورد نیاز می تواند بار اضافی بر دوش اقتصاد خانواده باشد .قیمت سیسمونی پسرانه می تواند ارتباط مستقیم با سلیقه و شرایط شما داشته باشد و بسته به انتخاب شما تغییر کند .

 بنابراین نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد . مثلا برای خرید تخت نوزاد باید به شرایط و فضای اتاق کودک توجه کنید . خرید تخت نوجوان می تواند تا سال ها شما را از خرید و هزینه مجدد تخت بی نیاز کند ولی اگر فضای لازم را ندارید می توانید به تخت نوزادی یا گهواره بسنده کنید . و این انتخاب میزان هزینه را تغیر می دهد . اما به طور کلی موارد مهمی که  بر قیمت سیسمونی نوزاد تاثییر گذار است موارد زیر است :

  • ایرانی یا خارجی ؟
  • تعداد
  • جنس و کیفیت کالا
  • ضمانت و گارانتی
  • برند و مارک جنس
  • خرید از تولیدی یا مغازه ؟

با کاهش هزینه خرید سیسمونی نوزاد توصیه می کنیم تا حد امکان از تولیدی ها خرید کنید تا با حذف واسطه ها کالای مورد نظر با قیمت مناسب تری به دست شما برسد . یکی از این تولیدی ها ، فروشگاه آنلاین کارتز بیبی می باشد که با تولید کالای خواب و سرویس حوله نوزاد ، یکی از بهترین تولید کننده های سیسمونی در تهران است . با خرید سیمونی از برند کارتز بیبی می توانی جدیدترین سیسمونی نوزاد پسرانه را به قیمت تولیدی به صورت آنلاین خریداری کنید .

لیست سیسمونی نوزاد + قیمت

لیست قیمت سیسمونی نوزاد پسرانه

خرید سیسمونی نوزاد پسرانه با هزینه همراه است و قیمت سیسمونی کودک تحت تاثییر عوامل مختلفی از جمله برند ، کشور سازنده ، جنس و کیفیت ، تعداد اقلام ، سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد .

متاسفانه به دلیل نوسان قیمت ها در بازار نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را تعیین کرد . اما می تولنید با در دست داشتن چک لیست قیمت سیسمونی و یک جستجوی ساده ، برای خرید براورد هزینه کنید . کافی است عکس فوق را ذخیره کنید و هزینه هر قلم از سیسمونی را در مقابل آن یادداشت کنید . 

 

نکات خرید سیسمونی نوزاد پسرانه

قبل از این که به خرید سیسمونی بروید به نکات زیر توجه کنید شاید با خواندن آن ، از خرید اشتباه یا اضافی جلوگیری کنید :

 

  1. با توجه به این که کودک شما در حال رشد است از خرید زیاد و هیجانی پرهیز کنید چرا که نمی دانید فرزند شما چه نمودار رشدی را طی می کند .
  2. جنس کودک را در هنگام خرید در نظر داشته باشید .
  3. با توجه به سن نوزاد خرید کنید . برای مثال اگر فرزند شما در 6 ماهگی فصل تابستان را می گذراند خرید کاپشن و لباس گرم برای 6 ماهگی کاری بیهوده و هزینه اضافی است .
  4. در انتخاب رنگ ها دقت کنید  و تا حد امکان از خرید رنگ های تند بپرهیزید .
  5. خرید جنس با کیفیت شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند.
  6. ضمانت و گارانتی کالا را در نظر بگیرید .
  7.  
چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی
زیرانداز نوزادی مدل پنگوئن

رنگ سیسمونی نوزاد پسرانه

آنچه از قدیم مرسوم است این است که  ، سیمسونی رنگ نوزاد پسرانه آبی است . اما این یک قانون نیست و شما می توانید از رنگ های متفاوت استفاده کنید . امروزه استفاده از رنگ های کرم ، قهوه ای ، سورمه ای ، طوسی بسیار ترند شده است . اما دقت کنید در استفاده از رنگ خاصی زیاده روی نکنید . تعادل را حفظ کنید تا شیک ترین سیسمونی نوزاد پسرانه را در اتاق کودک خود مشاهده کنید .

 روانشناسان ثابت کرده اند  رنگ ها می توانند در روحیات و خلق و خوی انسان ا تاثیر بگذارد و در مورد کودکان نیز این امر صادق است و استفاده از رنگ های تند می تواند مانع آرامش نوزاد شما شود .

سرویس خواب سیسمونی نوزاد پسرانه

پس از تولد فرزند شما ، با توجه به این که نوزاد روزهای اولیه عمر خود را خواب می گذراند ، تهیه سرویس خواب نوزاد می تواند بسیار مهم باشد . خرید سرویس خواب نوزاد با کیفیت و ارزان یکی از مواردی است که حتما به آن فکر کرده اید . کارتزبیبی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید کالای خواب نوزاد خود را بدون واسطه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید .

سرویس خواب نوزاد از آنجایی که مستقیما با خواب و آرامش نوزاد مرتبط است و از طرفی  دیگر با پوست لطیف کودک تماس دارد باید از بهترین جنس برخوردار باشد تا هم موجب حساسیت نشود و هم در اثر شستشو کیفیت خود را از دست ندهد .سرویس خواب می تواند شامل موارد زیر باشد :

  •  
    • ست دم دستی نوزاد
    • ست مسافرتی کودک
    • تشک رفلاکس
    • تخت یا گهواره
روتختی نوزاد چهارتیکه کد 220

سرویس بهداشتی سیسمونی نوزاد پسرانه

از دیگر لوازم الزامی و مورد نیاز نوزادان ، تهیه سرویس بهداشتی و لوازم حمام نوزاد است . بی شک رعایت بهداشت کودک در رشد و سلامتی روانی و جسمی او بی تاثیر نیست . مهم ترین لوازم سرویس بهداشتی نوزاد از چک لیست سیسمونی نوزاد موارد زیر است :

حوله سیسمونی نوزاد پسرانه
    • سرویس حوله نوزاد دخترانه
    • صابون ، شامپو و شامپو بدن
    • وان و لوازم بازی نوزاد
    • روغن بچه ، کرم مرطوب کننده و لوسیون
    • ناخن گیر
    • خشک کن نوزاد
    • پماد سوختگی
قنداق سوئیسی

لوازم حمل و نقل سیسمونی نوزاد پسرانه

از دیگر لوازم نوزاد که از اهمیت زیادی برخوردار است ، وسایلی است که برای حمل و نقل کودک استفاده می شود . پس از گذشتن روزهای اولیه ، نیاز به رفت و آمد و حتی مسافرت والدین را وادار می کند تا اسباب استراحت و راحتی کودک خود را فراهم کند .

بدون شک در صورتی که نوزاد شما خوابی راحت و آسوده داشته باشد هم او و هم شما در آرامش خواهید بود .مهم ترین لوازم حمل  و نقل کودک  موارد زیر است :

    • کریر
    • قنداق سوئیسی
    • آغوشی
    • صندلی ماشین

خرید آنلاین سیمونی نوزاد پسرانه

یک از مزیت های دنیای دیجیتال امروز ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین است که می تواند موجب صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی شود .اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید ، خرید از فروشگاه معتبر است تا با خیال راحت هزینه را پرداخت کنید .

کارتز بیبی ؛ بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد است که می توانید جدیدترین مدل و ارزان ترین روتختی نوزاد ، خشک کن  و حوله کودک ، زیر انداز تعویض پوشک نوزاد ، قنداق سوییسی ، سرویس خواب نوزاد 3 تکه ، 4 تکه و 7 تیکه . سایل اقلام سیسمونی نوزاد پسرانه  را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید . 

خرید از فروشگاه آنلاین کارتز بیبی  به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت و فراغ بال در منزل بنشینید ، در بین محصولات متنوع چرخی بزنید ؛ قیمت ها را مقایسه و در نهایت انتخاب نهایی خود را خریداری کنید .

تماس با کارتز

اگر این مقاله برای شما کافی نبوده و نیاز دارید مطالب بیشتری درباره سیسمونی نوزاد بدانید پیشنهاد می شود مقاله “همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد ” را بخوانید .

 

سیسمونی پسرانه تولیدی کارتز

بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد پسرانه

تولید کننده سیسمونی نوزاد در تهران بسیار است ، اما تولیدی که بتوانید نیاز بازار را با توجه به سلیقه مشتری و مد روز بشناسد انگشت شمار هستند .

بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد باید بتواند اقلام سیسمونی کودک را با کیفیت بالا و طرح و مدل جذاب تولید و با قیمت مناسب به دست مشتری برساند .

کارتز یکی از بهترین تولیدی  سیسمونی نوزاد در تهران است که می تواند انواع کالای خواب نوزاد و سرویس حمام کودک را در تنوع بالای رنگ و طرح تولید کند . کیفیت بالای در جنس و دوخت ، استفاده از طرح و مدل جذاب ، تولید عمده و تامین نیاز بازار ، کارتز را به یکی از بهترین تولید کننده های سیسمونی نوزاد در تهران تبدیل کرده است .

تماس با کارتز

سیسمونی نوزاد کارتزبیبی

پخش عمده سیسمونی نوزاد پسرانه

اگر شما در زمینه فروش سیسمونی نوزاد فعالیت دارید نیاز به ارتباط با تولیدی دارید که بتوانید اقلام سیسمونی کودک را تامین کند و در صورت تولید جدید ، آن را به دست شما برساند . کارتز به عنوان تولید کننده سیسمونی کودک در تهران قادر می باشد که پخش عمده سیسمونی نوزاد پسرانه و دخترانه را در کل کشور به عهده بگیرد . 

برای خرید عمده سیسمونی نوزاد از تولیدی کارتز با مشاوران فروش کارتز تماس بگیرید و از لیست قیمت آخرین تولیدات کارتز مطلع شوید . 

تماس با کارتز

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیرا
سمیرا
4 روز قبل

چرا همه از رنگ آبی برای سیسمونی پسر و از رنگ صورتی برای سیسمونی دخترانه استفاده می کنند ؟

علیرضا
علیرضا
3 ماه قبل

بهترین رنگ امسال برای سیسمونی پسر چیه ؟

شیما
شیما
3 ماه قبل

هزینه خرید سیسمونی نوزاد پسر چقدر هست ؟

ثمر
ثمر
3 ماه قبل

روتختی های کارتز مدل پسرونه خیلی خوبه ، هم شیک هست و هم خوشرنگ ، طرحش هم جذابه و جدید !!

خاتوم س.ص
خاتوم س.ص
3 ماه قبل

فکر کنم بهتره برای سیسمونی پسر از رنگ های خنثی مثل طوسی و کرم استفاده کنیم ، زیبا تر نیست ؟

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x