کدام حوله مناسب کودک من است ؟

کدام حوله مناسب کودک من است ؟

فهرست مطالب

راهنمای خرید حوله مناسب کودک و نوزاد

خرید حوله برای نوزاد و کودک از حساسیت زیادی برخوردار است . کودکان در سال های اولیه تولد خود به خصوص در روزهای نوزادی پوستی لطیف و نازک دارند و خرید حوله مناسب کودک می تواند از بروز حساسیت پوستی و مشکلات پس از آن جلوگیری کند .

حوله نوزاد و کودک باید از استاندارد لازم برخوردار و حداقل ویژگی لازم را داشته باشد . اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که کدام حوله مناسب کودک و نوزادتان است ، این مقاله از کارتز ، بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد در تهران را از دست ندهید !

حوله مناسب کودک و نوزاد کارتز

ویژگی حوله مناسب کودک و نوزاد

خرید حوله نوزاد و کودک که یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد است باید با دقت خاص و از برند خوب صورت پذیرد . کودکان در سال های اولیه تولد خود از پوست نازک و حساسی برخورداند و حوله ای که دارای استاندارد مناسب نباشد می تواند به سلامت او آسیب برساند .

مشخصات حوله مناسب کودک موارد زیر است :

  1. فاقد مواد حساسیت زاست .
  2. نرم و لطیف است .
  3. آبگیری مناسبی دارد .
  4. رنگ نمی دهد .
  5. سایز و وزن مناسبی دارد .

خرید از بهترین برند حوله نوزاد این امکان را به شما می دهد که نگران موارد بالا نخواهید شد و محصولی با کیفیت را برای کودک خود تهیه می کنید .

 

انواع حوله مناسب کودک

حوله نوزاد و کودک انواع مختلفی دارد که اگر در حال خرید سیسمونی نوزاد هستید ، در بازار مدل های مختلقی از آن را مشاهده می کند . از مدل های ساده  گرفته تا حوله های فانتزی با طرح های عروسکی . به طور کلی حوله مناسب کودک را به 2 دسته :

  1. حوله تن پوش کودک
  2. حوله کلاه دار

تقسیم می کنند . که بر اساس سن نوزاد موارد استفاده از آن تغییر می کند . حوله تن پوش نوزاد مناسب کودکان بالای یکسال است و برای دوران نوزادی توصیه نمی شود . برای نوزادان بهتر است از حوله کلاه دار استفاده کنید و پس از استحمام کودک را در آن بپیچید .

پیشنهاد کارتز برای خرید حوله مناسب کودک

حوله نوزاد 2 تکه

حوله نوزادی شش تکه آبی خرس خوابالو

حوله نوزادی 2 تکه ساده ترین حوله کودک است که به آن حوله دورپیچ نیز گفته می شود و  از یک کلاه کوچک در گوشه آن برخوردر است . این حوله مربعی شکل است و برای پیچیدن نوزاد در آن مناسب است . از آن جایی که حمام کردن نوزاد پس از تولد با چالش های زیادی برخورداست ، توصیه می شود از این مدل حوله مناسب کودک استفاده کنید .

حوله 2 تیکه نوزاد شامل حوله دورپیچ و لیف کودک است و از قیمت مناسب تری برخوردار است . این سرویس حوله ، در دسته حوله ارزان کودک قرار می گیرد . اگر تمایل به خرید حوله مناسب کودک با قیمت مناسب دارید ، کارتز این مورد را به شما پیشنهاد می دهد .

حوله نوزاد 6 تکه

 

حوله نوزاد 6 تکه صورتی خرس خوابالو

این سرویس حوله نوزاد از 6 تیکه مختلف شامل :

  • حوله تن پوش
  • حوله دورپیچ
  • لیف
  • حوله صورت
  • یک جفت پای پوش

است . این سرویس حوله با استقبال خوبی برای خرید سیسمونی نوزاد روبروست و با توجه به تعداد تکه ها کاربردی و اقتصادی تر است .

برای خرید انواع حوله نوزاد می توانید به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه کنید و خرید اینترنتی حوله مناسب کودک خود را ثبت کنید .

خرید حوله حمام نوزاد

تهیه حوله مناسب کودک یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد  است و به دلیل ارتباط نزدیکی که با بهداشت و سلامت کودک دارد ، با حساسیت ویژه ای تهیه می شود . برای خرید حوله حمام نوزاد بهتر است به بهترین برند موجود در بازار مراجعه کنید .

حوله حمام نوزاد باید از آبگیری خوبی برخوردار باشد و در عین حال سنگین و ضخیم نباشد . هر چقدر درصد نخ در حوله مناسب کودک بیشتر باشد ، ضمن اینکه از لطافت و نرمی بیشتری دارد ، قدرت جذب بالاتری نیز خواهد داشت .

برای خرید حوله حمام نوزاد و کودک ، ست حوله کارتز می تواند انتخاب مناسبی باشد که علاوه بر داشتن استاندارد لازم از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

خرید حوله مناسب کودک با قیمت ارزان

حوله نوزادی شش تکه آبی خرس خوابالو

برای خرید حوله ارزان قیمت بهتر است به تولیدی ها مراجعه کنید تا حوله با کیفیت را با قیمت مناسب تری خریداری کنید .اگر چه قیمت خرید حوله مناسب کودک با موارد زیادی از جمله :

  • تعداد تکه ها
  • کیفیت و جنس حوله
  • مدل و طرح
  • سایز حوله

بستگی دارد اما کارتز به شما این امکان را داده است که حوله نوزادی خوب و با کیفیت را به قیمت ارزان خریداری کنید .

 

خرید آنلاین حوله مناسب کودک

برای تهیه و خرید حوله نوزادی می توانید به بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد کارتز مراجعه کنید .تولیدی ملزومات خواب و حوله نوزاد کارتز با راه اندازی وبسایت کارتز بیبی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند از هر کجایی که هستند خرید اینترنتی سرویس حوله مناسب کودک را انجام دهند .

مزایای خرید آنلاین سیسمونی نوزاد بسیار است و کارتز بیبی به شما این امکان را می دهد که با مقایسه قیمت ، دیدن انواع نمونه مدل ها ، بررسی جدیدترین حوله مناسب کودک و امکان خرید در تمام ساعات شبانه روز در هر کجایی که هستید از خرید خود لذت ببرید .

سوالات متداول

ویژگی حوله مناسب کودک و نوزاد چیست ؟

  1. فاقد مواد حساسیت زاست .
  2. نرم و لطیف است .
  3. آبگیری مناسبی دارد .
  4. رنگ نمی دهد .
  5. سایز و وزن مناسبی دارد .

انواع حوله مناسب کودک کدام است ؟

  1. حوله تن پوش کودک
  2. حوله کلاه دار

موارد موثر بر قیمت خرید حوله مناسب کودک چیست ؟

  • تعداد تکه ها
  • کیفیت و جنس حوله
  • مدل و طرح
  • سایز حوله

خرید آنلاین حوله مناسب کودک چگونه امکان پذیر است ؟

برای تهیه و خرید حوله نوزادی می توانید به بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد کارتز بیبی مراجعه کنید

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x