چک لیست سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

فهرست مطالب

لیست خرید سیسمونی نوزاد پسر

گویا مسافر کوچکی در راه دارید ! شازده کوچولوی شما قرار است پا به دنیای ما بگذارد و همه چیز را با خودش تغییر دهد .کوچولوی مسافر شما پسر است ، حضور او می تواند زیباترین تجربیات را رقم بزند .تبریک کارتز بیبی را پذیرا باشید .

 تولد پسر شما اگر با هیجان و شادی همراه است ، می تواند چالش هایی را با خود  سوغات داشته باشد . اما اگر بدانید چگونه این روز ها را مدیریت کنید ، می توانید بسیاری از دغدغه های بارداری را کم کنید . که یکی از آن ها خرید سیسمونی نوزاد است .

نگران خرید سیسمونی نوزاد نباشید ، فرزند دلبند شما چه دختر باشد و چه پسر، می توانید تمام سوالات خود را در مقاله ” همه چیز درباره سیسمونی نوزاد ”  بخوانید و اطلاعات جامع تری دریافت کنید . این مقاله نیز به کوشش کارتز و برای آشنایی شما با  لیست وسایل ضروری نوزاد پسر نوشته شده است .تا پایان مقاله با کارتز بیبی همراه باشید :

چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی

سیسمونی نوزاد پسر

در گذشته نه چندان دور خرید سیسمونی کودک راحت تر و تعداد اقلام سیسمونی کم تر بود .با افزایش تجملات و البته تولید محصولات جدید برای راحتی انسان و البته آسایش کودک ، بر تعداد لوازم سیسمونی نوزاد افزوده شد .

سیسمونی نوزاد مجموعه وسایلی است که پدر و مادر قبل تولد او تهیه می کنند تا کودکشان حداقل در سال اول تولد ، در آرامش باشد . این لوازم از لباس و پوشک و لوازم بهداشتی نوزاد گرفته تا سرویس خواب و ملزومات سفر و لوازم حمل و نقل و خیلی از موارد را شامل می شود .اما آیا همه این موارد جز لوازم ضروری سیسمونی نوزاد است ؟ خیر !

امروز قرار است به خواست کارتز بیبی چک لیست سیسمونی نوزاد پسر را برای شما مهیا کنیم .تا هنگام خرید سیسمونی کودک ، لیستی از وسایل ضروری را با خود همراه داشته باشید . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر از این دارید مقاله ” سیسمونی نوزاد پسرانه ” مطالعه کنید . تا  راهنمای جامع تر داشته باشید . لیست لوازم ضروری نوزاد پسر موارد زیر است :

سرویس خواب نوزاد پسر :

هر چیزی که به خواب کودک در ارتباط باشد ، جز این دسته قرار می گیرد . از  روتختی نوزاد گرفته تا سرویس خواب دم دستی نوزاد ، تشک ، پتو ، بالشت ، تخت یا گهواره  . حتی سرویس چوبی اتاق که شامل کمد و بوفه می شود را در دسته سرویس خواب نوزاد پسر قرار می دهند . خرید این بخش از سیسمونی به شرایط ، بودجه و نیاز شما بستگی دارد .برای خرید سرویس خواب نوزاد ،می توانید از طرح های پسرانه یا طرح های مشترک بین دختر و پسر استفاده کنید .

البسه و لباس پسرانه :

با طراحی های جدید و حضور برند های بزرگ در صنعت پوشاک ،امروزه  لباس های پسرانه نیز بسیار جذاب و شیک است . تنها نکته در خرید لباس نوزاد این است که متناسب با سن و در نظر گرفتن فصل برای او ، خرید کنید . چرا که از وزن نوزاد هنگام تولد و نمودار رشد او بی اطلاع هستید . برای خرید لباس پسرانه افراط را کنار بگذارید و عاقلانه خرید کنید .

لوازم بهداشتی نوزاد پسر:

خرید لوازم بهداشتی نوزاد جز اقلامی است که بین دختر و پسر مشترک است و جز در رنگ و طرح تفاوتی در آن نیست . هر چیزی که به بهداشت نوزاد مرتبط است مثل : لوسیون و کرم پوست ، ناخون گیر ، شانه و برس کودک ، خشک کن نوزاد ، دماسنج ، پوشک و زیرانداز نوزاد ، پودر بچه ، دستمال مرطوب ، را شامل می شود .

لوازم حمام نوزاد پسر

این مورد از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد را نیز می توانی به صورت مشترک برای دختر و پسر خریداری کنید . صابو و شامپو بچه ، حوله نوزاد ، سرویس پلاستیکی داخل حمام جز چک لیست مهم سیسمونی نوزاد پسر است . خیلی ها از اسباب بازی و خرید کتاب مخصوص حمام نیز نام می برند ، اما این موارد برای خرید سیسمونی کودک ضروری نیست و به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد .

لوازم تغذیه نوزاد پسر

این دسته از خرید مربوط به غذا و خوراک بچه ها می شود و می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • شیشه شیر
  • پستانک
  • سرویس غذاخوری
  • شیشه شور
  • سر شیشه
  • قاشق و چنگال
  • فلاسک اب جوش 
  • صندلی غذای کودک

که از این موارد می توانید صندلی غذا را حذف کنید و خرید آن بستگی به فضای منزل شما ، بودجه خرید سیسمونی و سبک زندگی شما دارد و ضرورتی در خرید آن نیست .

لوازم حمل و نقل نوزاد پسر

یکی دیگر وسایلی که برای خرید سیسمونی کودک مورد استقبال قرار می گیرد ، لوازم حمل کودک مثل کالسکه ، قنداق سوییسی ،کریر ، صندلی ماشین ،آغوشگیر و  کیف حمل وسایل نوزاد است . اگر تمایل دارید هزینه خرید سیسمونی نوزاد پسر ارزان تر شود ، می توانید کریر و صندلی ماشین را حذف کنید

سیسمونی نوزاد کارتز بیبی

اسباب بازی پسرانه

شاید به نظر برسد خرید اسباب بازی جز لوازم ضروری سیسمونی نوزد پسر نیست . اما باید بدانید داشتن لوازم سرگرمی و خرید اساب بازی مناسب سن کودک یکی از لوازم ضروری برای رشد اوست . ولی دقت کنید که که از خرید بیش از حد اسباب بازی اجتناب کنید چرا که شما نمی دانید سلیقه و تمایل فرزند شما چیست ؟ بعضی پسر ها تفنگ دوست دارند و بعضی دیگر ماشین و ممکن است گروهی دیگر جز با لگو سرگرم نشوند .

 خرید لوازم سرگرمی کودک باید بر اساس سن کودک ، تمایل او به سبک بازی و ایمنی نوزاد باشد .

لوازم سفر نوزاد پسر

الزاما همیشه سفر ها به منزله رفتن از یک شهر به شهر دیگر نیست . برای نوزادان رفتن به مهمانی نیز جز جا به جایی  محسوب می شود و لازم است وسایلی را از قبل فراهم کنید .

 خرید وسایلی مثل سرویس خواب مسافرتی نوزاد پسر که به عنوان ست دم دستی نیز استفاده می شود می تواند آرامش و بهداشت را برای کودک شما به همراه داشته باشد . سرویس مسافرتی نوزاد سبک و قابل حمل است و در کیف وسایل نوزاد به راحتی جا می شود . دیگر نیازی نیست از تشک و بالشت دیگری استفاده کنید .

هم چنین خرید پتو بافتنی نوزاد به عنوان یک پتو سبک ، قابل حمل با امکان شستشوی راحت می تواند در شرایط خاص به کمک شما بیاید . شما را از حمل پتو بزرگ و سنگین و دست و پاگیر نجات دهد .

نکات خرید سیسمونی نوزاد پسر

مهم ترین  و اولین نکته ای که برای خرید سیسمونی پسرانه قابل توجه است ، اجتناب از خرید هیجانی قبل از تولد فرزند شماست . خرید سیسمونی اگر با آگاهی و آرامش همراه باشد می توانید به یکی از بهترین تجربیات شما تبدیل شود . قبل از اقدام به خرید سیسمونی نوزاد پسر  موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  • رنگ سیسمونی نوزاد پسر: خوشبختانه دیگر رایج نیست که حتما رنگ سرویس سیسمونی پسر ها آبی باشد و الزامی هم در آن نیست .به لطف تولیدی های بزرگ مثل کارتز و داشتن تنوع بالای رنگی در محصولات ، حق انتخاب بیشتری دارید . شما می توانید با توجه به فضای اتاق کودک ، دکور خانه و سلیقه خودتان ، سیسمونی پسر را خریداری کنید .
  • هزینه سیسمونی نوزاد پسر : هر روز با افزایش تورم بر قیمت اجناس افزوده می شود . یکی از راه های خرید سیسمونی ارزان ، تهیه اقلام به صورتمستقیم از تولیدی های معتبر مثل کارتز است .که با حذف واسطه ها ، کاهش قیمت چشم گیری را تجربه می کنید .
  • خرید آنلاین سیسمونی نوزاد پسر : به طور حتم برای یک بانوی باردار ، حضور در خیابان های پر ترافیک و هوای آلوده می تواند استرس زا و برای سلامتی او مضر باشد . بهترین راه ، خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی کارتز بیبی است که می توانید اقلام ضروری سیسمونی نوزاد پسر را به راحتی در منزل انجام دهید .
لیست سیسمونی نوزاد + قیمت

لیست قیمت سیسمونی نوزاد پسر

خرید سیسمونی نوزاد پسرانه با هزینه همراه است و قیمت سیسمونی کودک تحت تاثییر عوامل مختلفی از جمله برند ، کشور سازنده ، جنس و کیفیت ، تعداد اقلام ، سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد .

متاسفانه به دلیل نوسان قیمت ها در بازار نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را تعیین کرد . اما می تولنید با در دست داشتن چک لیست قیمت سیسمونی و یک جستجوی ساده ، برای خرید براورد هزینه کنید . کافی است عکس فوق را ذخیره کنید و هزینه هر قلم از سیسمونی را در مقابل آن یادداشت کنید . 

 

با کارتز در ارتباط باشید !

09121070422

کارتز بیبی ، تولیدی و فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد

مهم نیست شما ساکن کدام شهر هستید ، خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد پسر از کارتز بیبی در تهران تنها با چند کلیک امکان پذیر است . مهم ترین لوازم ضروری سیسمونی نوزاد پسر  را از کارتز خریداری کنید و هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید .

کارتز بیبی ؛ بهترین سایت خرید سیسمونی نوزاد است که می توانید جدیدترین مدل و ارزان ترین روتختی نوزاد ، خشک کن  و حوله کودک ، زیر انداز تعویض پوشک نوزاد ، قنداق سوییسی ، سرویس خواب نوزاد 3 تکه ، 4 تکه و 7 تیکه . سایل اقلام سیسمونی نوزاد پسرانه  را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید . 

سوالات متداول

مهم ترین چک لیست سیسمونی نوزاد پسر چیست ؟

  1. سرویس خواب نوزاد
  2. لباس و پوشاک
  3. لوازم بهداشتی
  4. وسایل حمل و نقل
  5. ملزومات حمام
  6. وسایل تغذیه نوزاد

نکات خرید سیسمونی نوزاد چیست ؟

دقت به رنگ ، کیفیت ، برند  و قیمت اقلام نکاتی است که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید به آن توجه کرد .

بهترین فروشگاه آنلاین خرید سیسمونی نوزاد پسرانه کجاست ؟

کارتز بیبی یکی از بهارین فروشگاه اینترنتی سیسمونی کودک در تهران است که امکان ارسال به سایر شهر ها را فراهم کرده است .
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
شیما
3 ماه قبل

چک لیست خرید سیسمونی کودک شامل چه مواردی هست ؟

ورود

حساب کاربری ندارید؟

اینستاگرام واتساپ واتساپ
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x